Софтуера си е софтуер и той си работи по един и същи начин. Единствената причина да бъде "лъган", е от дефектирал датчик или просто самият филтър да си е изпял песента. Струва ми се, че хвърляш напразно време и енергия. Тук със мятане на боб, няма да си решиш проблема. Закарай да ти проверят датчиците на DPF-а - диференциалния и температурния. Ако са в ред, значи филтъра ти е тоталка. Честите принудителни регенерации (както е при теб) и липса на пасивна регенерация, са именно признак на някакъв проблем с филтъра.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Авариен режим заради DPF
Collapse
X
-
Възможно ли е да е, защото работната температура на двигателя е около 79-80 градуса? На таблото си седи 90 градуса, а като изпише, че е запушен, показва 78-79 градуса моментна температура на двигателя? Когато стане навън 10-15 градуса и колата неможе да загрее до 90 (дори и на табло), но пък лятото си загрява уж .
Имат, колата трябва да е загряла. И понеже в града ти загрява с това стоп-спри, затова ти е праскала там регенерацията. А ти не каза това за загряванетоLast edited by Alex_26; d.m.y г., 15:09.
Comment
-
От ден до пладне, махай го смело. При градско каране пак ще стане същата боза. Един приятел с Крома, наскоро имаше същата дилема, пръсна 3-400лв за чистене няколко пъти, ала бала, накрая го изключи софтуерно и го махна, та миряса. На моята също е премахнат, както и на много други колеги.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
За почистване на филтъра има машини, които си знаят какво правят. След това излиза под 2% задръстване. Тези препарати които рекламират са колкото да ти вземат едни 150 лв. Причината в повечето случаи, не е във фитъра, а в датчиците за температура и налягане в него. С тези наши кадърни сервизни кадри, се получава общо взето - Аве махай го колата ще литне. Литва ама друг път.Last edited by GammaRay; d.m.y г., 21:39.Alfa Romeo 159 1.9 16V SW
Comment
Comment